Fysiotherapie De Brug

COVID-19

Zolang het virus nog niet voorbij is zal met grote voorzichtigheid worden behandeld:

Na aanmelding wordt altijd teruggebeld door een therapeut. In het gesprek met de therapeut wordt bepaald of er een afspraak wordt gemaakt:

• Op afstand via de telefoon, een videoverbinding
  • of als het voor jouw zorg noodzakelijk is plannen we een behandeling in de praktijk. Dit moet veilig en verantwoord zijn. Als jij, of iemand in jouw gezin, symptomen heeft van corona of je bent minder dan 14 dagen terug in contact geweest met iemand die besmet is met het coronavirus, dan zullen we beeldbellen of stellen we het even uit.

Belangrijk is dan dat we ons samen houden aan de hygiëneregels:

• Bij de volgende klachten kom je niet: ((neus)verkoudheid, hoesten, kuchen, niezen, loopneus, keelpijn, verhoging of koorts, kortademigheid, hoofdpijn, branderige ogen, moeheid, je ziek voelen en/of diarree of je anders dan gewoonlijk voelen (bv bij bepaalde chronische aandoeningen)
  • We houden ons aan de algemene regels:1,5 m afstand, niezen in je elleboog of zakdoek, vaak handen wassen, elkaar geen hand geven
  • Neem 1 grote en 1 kleinere badhanddoek mee
  • Douchen en schone kleding aan
  • oor vertrek naar de wc gaan
  • Een bidon voor de oefenzaal thuis vullen
  • Kom niet eerder dan 5 minuten voor de afgesproken tijd
  • Was je handen voor en na de afspraak
  • Kom alleen naar de praktijk of laat de begeleiding in de auto of buiten wachten. Maximaal 1 begeleider b.v. bij kinderen/ niet-zelfstandig zijn/ taalproblemen

Als het nodig is, maakt de fysiotherapeut gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. Mogelijk vragen we jou ook om een mondkapje te dragen. In de praktijk houdt iedereen zo veel mogelijk 1,5 meter afstand van elkaar.

Mensen die klachten hebben overgehouden na een doorgemaakte corona-infectie kunnen ook bellen voor een afspraak.

DRAAG ZORG VOOR JEZELF EN VOOR ANDEREN!!!

Fitkids - Etalagebenen - Haptonomie - Revalidatie - SI-Therapie - KISS-MT - Bekkenklachten - Incontinentie - Dry Needling
Ooracupuntuur - SiVAS-therapie - Manuele Lymfedrainage - COPD - Plagiocephalometrie